sarahslifee

Alla inlägg den 19 juli 2013

Av Sarah - 19 juli 2013 21:29

Nej, men hej. Om ni inte redan läst min profil så kommer jag blogga om lite allt möjligt! I början kommer jag ny skriva massa hashtags för man får fler följare då!;D aja det är en stor sak ni måste veta om mig. I'm. A. True. &. Proud. Belieber. Tjo!:) ja jag är typ kär i honom, jag stöttar Justin tills livets slut! <3 ja men jag kan börja med vad jag gjort idag!
______________________________
------------------------------------------------
Jag har köpt en bok idag! Justin Bieber såklart! Jag har nt gjort så himlans mkt annars... Nu sitter jag hos några kompisar och äter lite chips oså!:) elr jag dricker nån fanta och de andra äter chips:D känner mig lite stolt, jag är den som brukar vräka i mig sötsaker!;) här får ni lite onödiga bilder för jag vill det.

//sarah<3

#justinbieber #bok #sommar #kväll #dricka #chips #jammi
Kommer nt på några andra hashtags..:)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag kommer skriva lite om vad som händer och typ om mitt liv oså så hoppas ni gillar det!;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är bäst?;)
 Slow down |Selena Gomez|
 We can't stop |Miley Cyrus|
 My happy ending |Avril Lavigne| skrev fel i senaste inlägget...

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards