sarahslifee

Alla inlägg den 6 augusti 2013

Av Sarah - 6 augusti 2013 21:22

Tror jag dööööör! Beställde shorts på nelly.com och de har kommit!!! Kärlek vid första ögonkastet!<3 bar tog nån snabb bild!<3

Puss o Kram från en gla' tjej!:)

Av Sarah - 6 augusti 2013 16:06

Här har bi en sminkning o vilka produkter jag använde!?
Basen: bronze powder by Lily seven! Använde jag under kindäpplet. Vanligt puder, från Lumene! Mineral 5 powder använder jag på sommaren för då har jag brunare hy!
Rouch (stavning) från Isadora!

Sen hade jag två olika ögonbrynspennor! En från lilyseven o en som hette eyebrown designer som man kan köpa på KICKS! En kajhal från Lily seven, ögonskuggan med, o även läppstiftet! Mascaran är köpt på Gekås i Ullared o heter megapump.

//sarah

Av Sarah - 6 augusti 2013 11:03

Tjatja! På onsdag så ska jag till Ullared med Fanny o då kommer jag visa på bloggen vad jag köpt! Bara så ni vet:*
Tröja: kapphal
Byxor: Ginatricot
Säger även vad jag har för hårprodukter och annat!

Loreal Paris EVITAL hårolja: ICA, finns även på H&M tror jag!:)
VS: love spell
Det r typ en magtröja o min mage ser konstig ut;D
Ring: Ginatricot

Presentation


Hej! Jag kommer skriva lite om vad som händer och typ om mitt liv oså så hoppas ni gillar det!;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är bäst?;)
 Slow down |Selena Gomez|
 We can't stop |Miley Cyrus|
 My happy ending |Avril Lavigne| skrev fel i senaste inlägget...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards