sarahslifee

Alla inlägg under augusti 2013

Av Sarah - 19 augusti 2013 11:22

Skulle egentligen vara i ishallen nu men tack vare min fot som nt tål nånting kan jag nt åka:( sitter nu o tittar på Simpsons medan jag tränar upp foten lite:) har nt så mkt o skriva men jag ska ha en skrivbok där jag skriver vad jag ska berätta om på bloggen! Ni får gärna ge lite fler tips om vad! O om ni vet får ni också berätta hur man lägger upp en video på bloggen så kanske det kommer upp nån;)

//Sarah

Av Sarah - 17 augusti 2013 18:22

jag tog på mig lite vanliga kläder nu när jag kommit hem, kom hem vid fem tiden! tänkte jag skulle ska ha på mig lite finare än träningskläder nu när några gäster kommer!:)    


//Sarah:*


blogga från datorn nu så tog nt så lång tid att skriva inlägget, gissar på att ni inte bryr er om det...;)

Av Sarah - 17 augusti 2013 11:16

Kände för att blogga lite nu under lunchpausen, har haft dans och varit ute på isen änsålängen, 1 timma på båda! Sen blir det is, fys, is igen!:) kommer vara i ishallen 8 timmar i streck i tre dagar! Bara o köra på! Så dålig bild:/

//sarah:)

Tror jag döööör!! Elr dött, igår! Kolla JB, damn.

Bild från weheartit:)

Av Sarah - 16 augusti 2013 20:35

Alla knallrosa, verkligen sjukt fin rosa som är typ lysande! Från gekås (Ullared) förutom en nagel som är grön! Typ mintgrön, fick den av Fanny så vet nt vart den är köpt;)

Av Sarah - 16 augusti 2013 12:49

Grattis Liv!
Jag cyklar hem till dig o lägger i brevlådan! Du bor nära sjön väl i det vita huset?:)

Av Sarah - 16 augusti 2013 12:32

Båda ni fick rätt, så ska ha en ny tävling bara för er två!
Vem representerar parfymen?;)

Av Sarah - 16 augusti 2013 11:53

Den som säger vad denna parfymen heter får en present! Förmodligen blir det en elr två ansiktsmaskar men jag har nt köpt än... Men köper det när nån svarat rätt! (INGA FUSK)

Av Sarah - 15 augusti 2013 12:31

Därför tänkte jag lägga upp lite bilder som jag tog igår! Två stycken:)     Passade på att ta bilder när det var en sån fin himmel;) Den var typ gulaktig:)


//Sarah:*



Kommer fler bilder oså idag!^^

Presentation


Hej! Jag kommer skriva lite om vad som händer och typ om mitt liv oså så hoppas ni gillar det!;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är bäst?;)
 Slow down |Selena Gomez|
 We can't stop |Miley Cyrus|
 My happy ending |Avril Lavigne| skrev fel i senaste inlägget...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards